Síla, rychlost, adrenalin - tři slova, která vystihují jízdu na okruhu. Vyznavačům rychlé jízdy, silných a luxusních vozů nabízíme možnost splnit si své závodnické sny a touhy. Komu by stačila obyčejná jízda autem, když může otestovat výkon luxusních a...
Pokračovat
sportovních vozů na automobilovém či letištním okruhu?
Šlápněte na pedál a nechte se zamáčknout do sedačky na našich nejznámějších závodních okruzích. Jen tady se projedete našlapanými sporťáky bez toho, aby vás omezovaly limity silničního provozu. Teď už jen zbývá vybrat vůz, se kterým si svůj sen o závodění splníte. Je libo jízdu na okruhu ve Ferrari, v Lamborghini nebo třeba v BMW?
Kde se v Česku projedete na okruhu?
Zážitkovou jízdu na okruhu si užijete na řadě lokalit po celém Česku. Samozřejmostí jsou pak naše dva největší závodní okruhy – tím prvním je Masarykův okruh v Brně s celkovou délkou tratě 5 403,19 m, druhým pak Autodrom Most se 4 212 m zábavy.
Kratší okruhy dále najdete třeba v Hradci Králové, Sosnové nebo v obci Kámen. Na každém vás čeká trochu odlišný terén i vozy. Adrenalin za volantem to však vždy bude parádní!
Jaká auta jsou na výběr?
Na okruhu se projedete řadou supersportů i třeba závodními speciály nebo formulí. Záleží, co vás láká osedlat nejvíce. Mezi nejoblíbenější vozy patří bez debat Ferrari 488 Spider s výkonem úctyhodných 5492 koní. Nechybí ani žihadla ze stáje BMW.
Pak tu čekají lahůdky, jako je například formule F4, nebo jedno z nejrychlejších aut současnosti – Ariel Atom. Jede na výkon a nějaké zbytečnosti jako dveře nebo skla nepotřebuje.
A že nejlepší auto je to vaše? V tom případě vyrazte na okruh se svým vozem a zjistěte, co se v něm skrývá.
Pro koho je jízda na okruhu vhodná?
Jízdu na okruhu si užijí všichni nadšení řidiči. Zatímco některé vozy si klidně zařídíte už od 18, jindy je potřeba vlastnit řidičák o nějaký ten rok déle. Vždy záleží na konkrétním zážitku.
Neostrouhají však ani neřidiči. Pokud nemáte řidičák, ale zato máte chuť zažít dynamickou jízdu na závodním okruhu, vyberte si zážitek s možností spolujízdy, kde se o řízení postará profesionální pilot.
Jaký je rozdíl mezi jízdou na okruhu a v provozu?
Zatímco při jízdě v provozu vás limitují silniční předpisy, na okruhu můžete pořádně sešlápnout plyn a nebát se toho. Kromě svižnější jízdy vyzkoušíte i vozy, které by na silnici úplnou parádu neudělaly. Jen tady zasednete do kabiny monopostu formule a zjistíte, co z ní dokážete vymáčknout.
Než skočíte do kabiny, mrkněte ještě na náš článek o jízdě na okruhu, kde se dozvíte zajímavosti o jednotlivých okruzích i o vozech, kterými se lze projet.