Reklamace

Zážitek nesplnil vaše představy, něco nebylo v pořádku a chtěli byste zážitek reklamovat? Ozvěte se nám na e-mail info@adrop.cz anebo volejte na 484 800 980 a společně to vyřešíme. 

Objednavatel dárku může odstoupit od smlouvy v případě porušení povinností společnosti Adrop s.r.o. nebo dle zákona, a to do 30 dnů, pokud již nenastalo plnění smluvního vztahu. V tomto případě má příjemce právo na odstoupení od smlouvy bez nutnosti uvádění důvodu. V ostatních případech poukaz na zážitek vracet nelze, lze ho pouze vyměnit za jiný zážitek. Více najdete v našich obchodních podmínkách.

Dle zákona o ochraně spotřebitele má spotřebitel právo obrátit se osobně či písemně na Českou obchodní inspekci, Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 za účelem mimosoudního řešení sporů ze spotřebitelských smluv.

Potřebujete poradit s výběrem?

Vendula Kobrová, zákaznický servis

484 800 980 (po - pá 8-20)

info@adrop.cz